Vier Sterren

welkom op de blog van Wim Gabriels

London calling

Gisteren stond ik om kwart voor zes ’s ochtends fris en monter in het Sint-Pietersstation te wachten op de trein naar Rijsel, om daar de Eurostar naar Londen te nemen. Daar stond gisteren en vandaag voor mij namelijk een vergadering op het programma. Dankzij het uur tijdsverschil had ik in Londen zelf nog ruim de tijd om met de underground op mijn bestemming te geraken voor de vergadering, die om negen uur begon!

Het was al jaren geleden dat ik nog eens in Londen was geweest, en door tijdsgebrek heb ik er dit keer niet veel van gezien. Dat bewaar ik voor een volgende keer! Maar het uitzicht vanuit onze vergaderzaal was niet slecht:

De Thames. Op de voorgrond: Lambeth Bridge; daarachter Westminster Bridge en op de linkeroever Westminster Palace (waar de twee kamers van het Britse parlement gehuisvest zijn).

Geef een reactie

