Vier Sterren

welkom op de blog van Wim Gabriels

Waar blijft die klimaatwet?

Er wordt door de politiek nog steeds veel te weinig actie ondernomen om de klimaatverandering tegen te gaan. Het kan dus niet vaak genoeg herhaald worden. Nic Balthazar vond dat ook, en maakte een film voor The Big Ask, die vandaag gepresenteerd werd in het parlement.

Zelfs vanuit je luie zetel kan je je steentje bijdragen aan deze actie: stuur het filmpje door naar je vrienden, zet het op je website, kortom: verspreid de boodschap! En op de website van The Big Ask kan je de video-petitie ondertekenen.

En de Klimaatcoalitie organiseert een manifestatie in Brussel op zaterdag 6 december. Zorg dus dat je op die dag om 14u aan het Zuidstation bent, en breng de hele familie maar mee!

Een Reactie op “Waar blijft die klimaatwet?

  1. stilleglimlach 20 februari 2009 om 17:38

    Ik heb op mijn blog ook over the big ask geschreven!
    De petitie heb ik al getekend. Ik vind het filmpje echt goed, ik denk dat hiermee wel eens echt iets kan doordringen bij de mensen…

Geef een reactie

